דבר מנהלת חטיבת הביניים

מורים, הורים ותלמידים יקרים,

 

ימים מרגשים וטובים עומדים בפתח, ימים של חשבון נפש אישי וקהילתי.

 

זו דרכה של היהדות לציין שנה חדשה, לא במסיבות ולא בספירה לאחור אלא בספירה קדימה, בחיק המשפחה, בחשיבה ביקורתית והערכות אל אתגרי העתיד. להתרגשות האופפת אותנו מידי שנה בעת הזו מצטרפים סימני שאלה, חוסר ודאות ואיתם חששות. אנו בפתחה של שנה שהרבה שאלות תלויות מעליה. שנת לימודים נוספת בשגרת קורונה, במציאות משתנה ומאתגרת.

 

צוות הניהול, הצוותים החינוכיים והמקצועיים וצוות המנהלה, עמלו בשבועות האחרונים בהכנות לפתיחת שנת הלימודים תוך התחשבות במתווים שונים ודינמיים . חשוב לציין שעם כניסתי לתפקיד מצאתי צוות מחויב מאין כמותו הפועל מתוך תחושת שליחות, ובאווירה של ערבות הדדית ואחווה. אני גאה לעמוד בראשה של מערכת חינוכית נפלאה.

 

השנה נתמקד בשיפור חווית הלמידה, בקידום ערך המצוינות וההצטיינות, במתן מענים דיפרנציאלים לתלמידים ובקשרים בין הקהילה לבית-הספר, בין התלמידים, ההורים, והצוות החינוכי. אני מאמינה שהקהילה היא אחד ממוקדי הכוח עליהם נבנה בית הספר. אני מאמינה כי קשר עמוק המבוסס על כבוד והקשבה, ייצור אווירה, שתאפשר לכל אחד מאתנו לממש את יכולותיו וכישוריו. תקשורת טובה עם הקהילה ושיתופי פעולה יתרמו להשגת היעדים וליצירת אקלים מיטבי בבית הספר.

 

אני מאחלת לכולנו שנה נפלאה של תקשורת מקדמת ושיח בונה ומאפשר. שנדע לכבד האחד את האחר ולפעול יחדיו להשגת מטרות חינוכיות נעלות.

 

שנעשה ונצליח- שנה טובה,

 

דנה מזרחי

חדשות

עקבו אחרינו בפייסבוק